SmartVCS یک برنامه مبتنی بر تکنولوژی WebRTC است که امکانات تماس های صوتی ، تصویری، برقراری اتاق های ویدئو کنفرانس، به اشتراک گذاری صفحه نمایش، انتقال فایل، ذخیره سازی تماس ها و چت را به صورت یکپارچه و در کنار هم فراهم می کند. این برنامه سرور سیگنالینگ مختص به خود را مبتنی بر Socket.io دارد. برای است...
وبینار همایش یا سمینای است که در فضای وب و به صورت مجازی برگزار گردد. برخلاف پخش زنده یا برودکست که ارتباط و انتقال اطلاعات در آن به صوت یک طرفه است، ارتباط در وبینار تعاملی و دو طرفه است و از این جهت امکان برقراری ارتباط میان سخنران و مخاطب وجود دارد. وایت برد مجازی، اشتراک فایل، نمایش ...
آموزشگاه و معلمینی که قصد برگزاری کلاس آموزشی آنلاین را داشته باشند می توانند از امکانات این سیستم در جهت توسعه فعالیت و پیشبرد در روش های آموزشی خود بهره مند شوند. امکان لایو و برودکست در این برنامه در کنار دسترسی به ماژول وایت برد و همچنین امکان به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ و امکان انتقال فایل و هم...
یکی از کاربردهای سامانه ویدئو کنفرانس هوشمند SmartVCS فراهم شدن امکان ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی مرتبط با آن می باشد.راهکار ما در حوزه سلامت مبتنی بر شکل گیری ابزارهایی است که حتی الامکان نحوه مدیریت ارتباط بین پزشک و بیمار را به آسانی و به صورت تصویری و آنلاین برقرار کند. این مدیریت در بخش...
اگر برای ارائه بهتر سرویس به مشتریان VIP خود نیاز به تماس تصویری و پشتیبانی رو در رو دارید، اگر جذب مشتری از طریق سایت شما نیازمند ارائه مشاوره های تصویری و ارائه توضیحات در این خصوص است، اگر به دنبال بستر مناسب برای فراهم شدن برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان خود هستید، اگر عرضه حضوری محصولات در نقاط...
ویژگی های متعدد سامانه ویدئو کنفرانس و برودکست هوشمند SmartVCS امکان بهره برداری از آن را مطابق نیازهای هر شرکت و سازمانی فراهم می کند. این بستر توسعه پذیر بوده و به راحتی می توان از آن در محیطهای داخل هر شرکت استفاده نمود. سعی ما بر آن بوده است که با فراهم کردن امکان راه اندازی ساده این بستر امکان ...
داشبورد لحاظ شده در سیستم SmartRPMS دربردارنده بخشهای مختلفی از سیستم است. ویجت های این بخش قابل سفارشی سازی است. علاوه بر آنکه مدیر سیستم می تواند دسترسی به یک ویجت را برای کاربران یا پرتال مشتریان را محدود یا به آنها مجوز مشاهده را ارائه نماید، جانمایی و ترتیب این ویجت ها از سوی کاربران قابل تغییر...
ماژول مدیریت پروژه یکی از بخشهای کارکردی اصلی در این سیستم به شمار می رود. از این بخش امکان دسترسی به اطلاعات پروژه های مختلف شرکت ، فعالیت های تعریف شده پیگیری و ثبت تیکت ها، نظارت بر اشکالات و خطاهای اعلام شده ، تعریف و مشاهده اطلاعیه های صادره در شرکت، تعریف و مشاهده مشتریان کاری شرکت و همچنین دس...
پیاده سازی ماژول منابع انسانی در این سیستم بر اساس هدف گذاری در 2 موضوع کلان شکل گرفته است. هدف اول کنترل امور مالی مرتبط با حقوق و دستمزد و در سطح بالاتر و هدف دوم نیز فراهم کردن ابزارهای لازم در جهت مدیریت منابع انسانی پروژه ها می باشد. برای این بخش زیرماژولهای مختلفی به شرح زیر در نظر گرفته ...
هدف اصلی از امکانات و ویژگیهای مالی لحاظ شده در این ماژول فراهم کردن ثبت و کنترل هزینه و ثبت اسناد واریزی ها و جابجایی بین حسابها، ثبت و کنترل خرید اقلام مصرفی و تجهیزات پروژه ها و مدیریت انبار، مدیریت امور درآمدی از زمان صدور پیش فاکتور تا ثبت صدور فاکتور و کنترل دریافتی های هر فاکتور مشتری و ه...
یکی از مهمترین نیازمندی های شرکتهای مختلف که عموماً به عنوان حلقه مفقوده در بیشتر نرم افزارها نیز می باشد، دسترسی به امکانات مربوط به بازاریابی است. در این سیستم سعی شده است تا با فراهم شدن امکانات مختلف، بخش مهمی از این نیازمندی در شرکت ها پوشش داده شود. 1- مشتریان ...
دسترسی به گزارشات پیشرفته و کامل از جمله اهداف بکارگیری سیستم های مدیریتی است. به عبارت دیگر هدف از درج مجموعه داده ها و اطلاعات در یک سیستم مدیریتی فراهم شدن امکان تجزیه و تحلیل و بکارگیری این اطلاعات در سیستم است. در این بخش گزارشات متنوعی برای بخشهای مختلف سیستم از جمله گزارش پروژه ها، فعالیتها، ...
دانش در دنیای پیشرفته امروز به سرعت در حال تبدیل شدن به مزیت رقابت اصلی شرکت ها است. بطور معمول مقوله مدیریت دانش باید در قلب سیاستهای راهبردی سازمانها و شرکتها قرار گیرد اما مشکلات مختلفی نیز در این مسیر وجود دارد. ابزار حفظ و نگهداری دانش و همچنین ابزار یکپارچه سازی دانش به عنوان زیرساخت اصلی ...
به منظور تبادل نامه های اداری، بخشی به نام اتوماسیون در این سیستم لحاظ شده است. گردش نامه ها در این کارتابل از سطوح چارت سازمانی پیروی نکرده، لذا هر شخص می تواند نامه مورد نظر خود را برای مدیر یا مدیران یا دیگر کارشناسان در واحدهای مختلف شرکت ارسال نماید. امکان مشاهده نامه های دریافتی، ایجاد نامه ، ...
از ماژول گفتگوی خصوصی به منظور تبادل گفتگو با سایر کارمندان یا مشتریان شرکت استفاده می شود. این ارتباطات به صورت خصوصی امکان پذیر بوده و به طور همزمان می توانید این ارتباط را با هر یک از افراد ایجاد نمایید. ...
یکی از مهترین مشکلات تیم های کاری در شرکتها، نگهداری و مدیریت حجم بالایی از فایلها و اطلاعات مختلفی است که بر روی سیستم های کارکنان شرکت به صورت پراکنده ذخیره می شوند. اگر چه در بخشهای مختلف پروژه ها در این سیستم می توانید فایلهای مربوط به پروژه ها را ذخیره و نگهداری کنید، اما دسته بندی و مدیریت فای...
برای مدیریت کاربران سیستمی، مدیران و مشتریان می توان از ابزار کاربر استفاده نمود. برای ایجاد یک کاربر اطلاعات و گزینه های مختلفی برای تکمیل در دسترس است.اگر چه در مرحله اول ایجاد یک حساب کاربری صرفاً اطلاعات کلی و شناسنامه ای و نام کاربری و رمز عبور تنظیم می شود، اما برای دسترسی به جزئیات بیشتر این ...
به منظور دسته بندی و تعیین سمت پرسنل در سیستم SmartRPMS ماژولی به نام دپارتمان لحاظ شده است. هر دپارتمان نشان دهنده یکی از بخشهای مدیریتی شرکت است که یک مدیر برای آن تعیین می شود. سایر پرسنل شرکت نیز می توانند در این دپارتمانها تعریف شوند. هدف اصلی از ایجاد این ماژول فراهم شدن امکان تعریف سطح دسترس...
نگهداری و پشتیبانی از اطلاعات و داده های ثبت شده در سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چند می توان از سرور مربوط به سامانه مدیریت پروژه پشتیبان گیری انجام شود، اما برای اطمینان از کارکرد پشتیبانی گیری و راحتی انجام فرایند بازیابی، ابزار مورد نیاز در داخل این سیستم طراحی و پیاده سازی شده است. در ...
ماژول تنظیمات سیستم SmartRPMS یکی از کاملترین بخشهای مدیریتی این سامانه است که قابلیتهای بسیاری زیادی در مدیریت صفحات و فیلدهای سیستم را فراهم می کند. با توجه به آنکه توضیحات مربوط به نحوه انجام این تنظیمات بسیار زیاد است ، این بخش به طور کامل در راهنمای سایت ارائه خواهد شد. در این قسمت صرفاً جهت اط...
1 - 20 از ( 57 ) رکوردها