مدیریت پروژه
ماژول مدیریت پروژه یکی از بخشهای کارکردی اصلی در این سیستم به شمار می رود. از این بخش امکان دسترسی به اطلاعات پروژه های مختلف شرکت ، فعالیت های تعریف شده پیگیری و ثبت تیکت ها، نظارت بر اشکالات و خطاهای اعلام شده ، تعریف و مشاهده اطلاعیه های صادره در شرکت، تعریف و مشاهده مشتریان کاری شرکت و همچنین دسترسی به منوی تقویم های کاری وجود دارد. هر یک از بخشهای ذکر شده کارکرد های خاص خود را در سیستم دارد اما برای آشنایی کلی با جزئیات و پارامترهای هر بخش تصویری از صفحات مرتبط با آنها در ادامه درج شده است.
1- پروژه ها
همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است در هنگام تعریف یک پروژه امکان ثبت جزئیات زیادی مرتبط با پروژه وجود دارد.
پس از تعریف هر پروژه جزئیات مربوط به آن از طریق بخش مشخصات پروژه قابل مشاهده است.
2- فعالیت ها
از منوی فعالیتها می توان برای تعریف جزئیات هر فعالیت استفاده کرد. هر فعالیت می تواند از چند زیر فعالیت تشکیل شده و هر زیر فعالیت نیز به نوبه خود می تواند به زیرفعالیت دیگری تقسیم بندی شود.نمایش داده های ثبت شده به صورت KANBAN نیز از امکانات مناسب لحاظ شده در بخش فعالیتها می باشد.
در صورت تعریف یک فعالیت می توان از بخش مشخصات فعالیت و با کلیک بر روی عنوان فعالیت مورد نظر نسبت به تعریف زیر فعالیت جدید برای آن اقدام نمود.
3- تیکت ها
در صورتی که یکی از کارکنان شرکت یا مشتریان نسبت به ثبت تیکت اقدام نماید، اطلاعات مربوط به آن در این بخش از سیستم نمایش داده می شود. همچنین هر فرد از کارکنان یا مشتریان شرکت می تواند از طریق امکان ثبت تیکت جدید لحاظ شده در این زیرماژول نسبت به تعریف یک تیکت اقدام نموده و متناسب با کار مورد نظر تیکت را برای افراد مرتبط ارسال نماید.
4- خطا و اشکال
در بخش خطا و اشکال لیستی از باگ و خطاهای ثبت شده در سیستم که می بایست مرتفع شوند نگهداری می شوند.
5- اطلاعیه ها
در این بخش می توانید اطلاعیه هایی که قصد ارسال آنها برای مشتریان یا کارکنان خود را داشته باشید ثبت نمایید.
همچنین امکان مشاهده لیستی از وضعیت اطلاعیه های ارسالی قبلی نیز وجود دارد.
6- مشتریان
به منظور دسترسی و طبقه بندی اطلاعات مربوط به مشتریان شرکت فیلدها و منوهای مختلفی لحاظ شده است. از طریق این بخش ها می توانید نسبت به پیکربندی اطلاعات مربوط به هر مشتری اقدام نمایید.در بخش مشخصات اولیه لیستی از وضعیت کلان هر مشتری نمایش داده می شود.
در صورت انتخاب نام مشتری یا اقدام به ویرایش اطلاعات مشتری از قبل ثبت شده ، گزینه ها و فیلدهای مربوطه نمایش داده می شود.
هر مشتری سازمانی می تواند چندین نقطه تماس داشته باشد. به عبارت دیگر اگر
شما نسبت به ثبت نام یک شرکت اقدام می کنید، می توانید جزئیات تماس افراد
مختلف آن را در بخش تماس ها درج کنید. همچنین مجموع فاکتورها، پرداختها یا پیش فاکتورها و تراکنشها مربوط به مشتری یا پروژه های ایشان ، تیکت ها و ... همگی از جمله اطلاعات جمع بندی شده ای است که در این بخش از سیستم می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.
7- تقویم
در این سیستم برای هر فرد یک تقویم کاری مستقل وجود دارد به نحوی که با انتخاب این گزینه یا دسترسی از طریق داشبورد اصلی می تواند فعالیت ها، تیکت ها ، پیام ها و ... کارهای باز خود یا سررسید شده و معوق را در این تقویم ملاحظه کند. این تقویم با کلیه ماژول های سیستم مرتبط است و در صورت تغییر یا ثبت فعالیت و ... جدید اطلاعات مربوطه مطابق با تاریخ های درج شده در تقویم ثبت و قابل پیگیری است. با کلیک بر روی هر آیتم مندرج در تقویم نیز صفحه مربوط به آن موضوع نمایش داده می شود.
اشتراک گذاری :
ثبت نظر جدید