مشخصات شرکت

مشخصات شرکت

به منظور تعیین مشخصات شرکت در سیستم می بایست اطلاعات مربوط به شرکت یا سازمان خود را در این بخش درج نمایید. از این اطلاعات در صفحات مختلف سیستم استفاده می شود. به منظور دسترسی به این منو از طریق گزینه تنظیمات/مشخصات شرکت اقدام نمایید. ...

مرور بیشتر

تنظیمات سیستم

تنظیمات سیستم

تنظیمات پایه سیستم از طریق منوی تنظیمات/تنظیمات سیستم قابل دسترسی است. منوهای مختلفی در این بخش در نظر گرفته شده است که کارایی سیستم را در نمایش اطلاعات در صفحات مختلف تحت کنترل شما قرار می دهد. این تنظیمات بسیار مهم و در نحوه نمایش اطلاعات سیستم موثر هستند....

مرور بیشتر

تنظیمات قالب بندی

  • theme_Settings
  • theme_Settings-2

قالب بندی و Theme های مختلفی در این بخش از سیستم در نظر گرفته شده است. نام و لوگوی سایت، امکان رنگ بندی سفارشی بخشهای مختلف صفحات، تغییر آیکون نوار ابزار ، تغییر عکس پس زمینه صفحه ورود، تغییر نحوه چیدمان صفحه ورود به سیستم، تغییر انتخاب رنگ بندی های از پیش آماده شده در سیستم و چپ به راست یا ...

مرور بیشتر

تنظیمات داشبورد

  • settings-dashboard-1
  • settings-dashboard-2
  • settings-dashboard-3

برای مشاهده و تغییر در تنظیمات داشبورد اصلی سیستم ابتدا منوی تنظیمات از بخش تنظیمات سیستم را کلیک کرده و سپس گزینه تنظیمات داشبورد را همانطور که در شکل مشخص شده است کلیک کنید.به طور پیش فرض ، همه ویجت های موجود فعال هستند، اما اگر قصد دارید نمایش یک یا چند ویجت را در صفحه داشبورد غیر فعال کنید...

مرور بیشتر

تنظیمات منو

تنظیمات منو

از منوی تنظیمات گزینه تنظیمات منو را انتخاب کرده و سپس نسبت به جابجایی ترتیب منوهای مورد نظر خود اقدام نمایید. به منظور قراردادن زیر منو می توانید به شکل مورد نظر خود منوها را جابجا کنید. در صورتی که بخواهید نسبت به غیر فعال کردن یک منو اقدام کنید، می بایست با انتخاب یک منو و جابجایی آن به سمت...

مرور بیشتر

فیلدهای سفارشی

فیلدهای سفارشی

در این نرم افزار امکان ایجاد فیلدهای سفارشی در صفحات مختلف از جمله صفحات سند هزینه، دریافتنی، فعالیت ها، پروژه ها،  فرصت ها، اشکال و خطا، تیکت ها، مشتریان بالقوه، برآوردها، فاکتورها، پیش فاکتورها، فاکتورهای دوره ای، مشتری، کاربران، آموزش، اطلاعیه ها، مدیریت مرخصی سیستم وجود دارد. صفحه مورد ن...

مرور بیشتر

گروه بندی مشتریان

گروه بندی مشتریان

پس از انتخاب گزینه تنظیمات سیستم، منوی گروه بندی مشتریان را انتخاب کنید. در صفحه باز شده می توانید گروه بندی و دسته بندی جدید مورد نظر خود را برای مشتریان اعمال کنید یا نسبت به ویرایش اطلاعات موجود در این بخش اقدام نمایید. سیستم پس از اعمال تغییرات و ذخیره به روزرسانی می شود و می توانید اقدا...

مرور بیشتر

IP های مجاز

IP های مجاز

هر چند وظیفه کنترل، دسترسی و برقراری امنیت در ارتباطات بیرونی با منابع سازمانی داخلی یک شرکت بر عهده تیم امنیت و تجهیزات مختلف امنیتی از جمله فایروال هاست و روالهای مختلفی نیز بدین منظور بکارگرفته می شود، اما گاهی ممکن است نیاز باشد تا با اعمال کنترلهای بیشتر، محدودیت ها یا دسترسی هایی را بر...

مرور بیشتر

تنظیمات ایمیل

تنظیمات ایمیل

به منظور امکان پذیری ارسال ایمیل می بایست نسبت به تعریف یک آدرس ایمیل در سیستم اقدام نمایید. از این آدرس برای ارسال ایمیل های شرکتی شما استفاده می شود. برای دسترسی به پیکربندی این بخش از سیستم از گزینه تنظیمات ایمیل را پس از انتخاب تنظیمات سیستم کلیک کنید. در این بخش امکان تعریف یک امضای عمومی...

مرور بیشتر

الگوهای ایمیل

الگوهای ایمیل

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در این سیستم ابزار مدیریتی به منظور پیکربندی ایمیل های مختلفی که در شرایط مختلف برای کاربران یا مشتریان ارسال می شود را پیکربندی و سفارشی سازی نمود. بدین منظور از منوی تنظیمات سایت گزینه الگوی ایمیل را انتخاب کنید. تمام قالب های ایمیل از طریق ایمیل عمومی که ...

مرور بیشتر

ایمیل اطلاع رسانی

ایمیل اطلاع رسانی

برای اطلاع رسانی وقایع و تغییرات به کاربران و مشتریان این امکان وجود دارد که از طریق ایمیل موضوعات اطلاع رسانی شود. برای مدیریت فعال یا غیر فعال کردن این اطلاع رسانی می توانید از طریق منوی اطلاع رسانی از طریق ایمیل اقدام به تغییر در تنظیمات هر یک از بخشهای زیر نمایید. این ایمیل ها مربوط به موا...

مرور بیشتر

1 - 11 از ( 11 ) رکوردها