الگوهای ایمیل
همانطور
که در تصویر مشاهده می کنید، در این سیستم ابزار مدیریتی به منظور
پیکربندی ایمیل های مختلفی که در شرایط مختلف برای کاربران یا مشتریان
ارسال می شود را پیکربندی و سفارشی سازی نمود. بدین منظور از منوی تنظیمات سایت گزینه الگوی ایمیل را انتخاب کنید.
تمام قالب های ایمیل از طریق ایمیل عمومی که در منوی تنظیمات سیستم> تنظیمات -> تنظیمات ایمیل ثبت شده است، ارسال می شوند.
اگر مشتری شما اهل کشور دیگری است و نیاز دارید این اطلاعات را به غیر از زبان فارسی برای ایشان ارسال کنید، در این سیستم می توانید از قابلیت چندزبانه بودن قالب بندی ایمیل استفاده کنید.
این رویه برای کارمندان شرکت نیز قابل اعمال است، به نحوی که می توان نوع زبان دیگری را برای ارسال ایمیل ها تعیین نمود. البته در این صورت لازم است از قبل و مطابق زبان انتخاب شده قالب بندی متناظر با آن ایمیل ها در زبان مورد نظر ایجاد شود.
لازم به ذکر است در صورت خالی بودن محتوای قالب بندی ایمیل برای یک زبان خاص (غیر از زبان پیش فرض)، محتوا از الگوی ایمیل مربوط به زبان پیش فرض سیستم ارسال می شود. از این جهت می بایست از درج قالب بندی در زبان پیش فرض اطمینان حاصل کنید.
هنگام حرکت برای ویرایش الگوی ایمیل خاص ، سیستم به طور خودکار زبانهایی را که در سیستم استفاده می شوند بر اساس کارمندان و مشتریان به پایین می کشاند.
غیرفعال کردن الگوهای ایمیل
الگوی ایمیل را باز کنید و قسمت غیرفعال را بررسی کنید. اگر قسمت غیرفعال بررسی شده باشد ، این ایمیل هرگز ارسال نمی شود.
معادله اگر می خواهید ارسال ایمیل خوش آمد گویی هنگام ایجاد مخاطب را غیرفعال کنید در تنظیمات> قالب های ایمیل و یافتن این الگوی با نام: مشتری جدید اضافه / ثبت شده (ایمیل خوش آمدید) کادر انتخاب غیرفعال را بررسی کرده و ذخیره کنید.
اشتراک گذاری :
ثبت نظر جدید